vendredi 4 avril 2008

J’o démande si j’o ches bon papiers ; cho vo plus vite ecque d’artrouver che qui ont foé el binderolle

Ech comminch a avoir peur comme in co dins in chenil

Ech do em rinte al préfecture pou arfoëre mes papiers, commint ecque cho vo espacer

Quint j’ vo arriver ach guichet ecque qu’ej vo edminder d’arfoëre em carte d’indintée. Si ch’tompe chu in fonctionnaire qui vien dins aute région et qui n’o po été vire « bin venu ches les ch’ti » ech ti chi i vo foëre arréter par ches gindarmes qui atinte lo ches sins papiers. Ej vous l’dis mes gins chi cho continu in séro plus in sécurité a vif sins papiers quo vouloir en m’arfoëre . Ech ti qui veu es régulariger i print plus risque qu’eu ech ti qui magouille.

Moralité ech ti qui est honnète i o plus ed chinche d’es foëre printe.

Aucun commentaire: