samedi 31 mai 2008

Chi in cono toud’es femme avint el mariache i n’i o plus grimint d’homme qui vont’es marier


I o min copain es Sé, qui o décideï edminder es n’annulation ed mariache pou plusieurs raisons, el preume i avo edminder avint ech ti chi :

- té vo point arsanner at mère ?

al li avo répondu

- bin nan hein al n’o jameï su s’arnaquer , cho risque point aveuq mi!!!!

Tel vérro achteur ch’es es belle mère qui miu qu’es femme

El deuxième raison al i avo dit :

- min tiot canard plus tard ech té fro inne saqué ed bios garchons !!!!!

Té parles, ajourdhui i l' o chinq files , i no marre, quint i s’in vo foëre ches commissions ed rimplir sin caddy ed couches pou el dernière ed serviettes pou el plus vieille pi cho foé ed commincher!!!

Adon j’i explique ecque ch’es point pareil vlo ti poin qu’im répond

- inne mintirie d’avint mariache ch’es inne mintirie d’avint mariache !!!!!

dins’l fond ech Sé i n’o point toudis tort !!

Si on connaît tout de sa femme avant le mariage , il ne va plus avoir d’homme qui vont se marié

Mon copain José a décidé de demander l’annulation de son mariage pour plusieurs raisons, la première , il lui avait demander avant celui ci

- tu ne vas ressembler a ta mère ?

elle lui avait répondu

-bien sur que non, elle n’a jamais su s’habiller, cela ne risque rien avec moi !!

Tu la verrai aujourd’hui c’est la belle mère qui mieux que sa femme .

La deuxième raison , elle lui avait dit :

Mon petit canard je te ferai beaucoup de beaux garçons !!

Tu parles aujourd’hui il a 5 filles, il en a marre quand il va faire les courses de remplir son caddy de couches pour sa dernière et des serviettes hygiéniques pour l’aînée et cela fait que commencer !!!

Alors je lui explique que cela n’est pas pareil , et voici ce qu’il me répond :

- un mensonge d’avant le mariage c’est un mensonge d’avant mariage !!!!

Sur le fond José n’a pas toujours tort !!

Aucun commentaire: