vendredi 15 février 2008

IN grind jour pou chés parleux Picard


J’o intindu qui n’io 28 grintes intrepriss qui s’in vont signer in ingagemint contre el discrimination in tou genres. Té pale chi cha m’o point artourné !, ech vo pouvoir d’éhoqué in poste d’ « Hôtesse » interprète d’accueil ach nouvio Loufre à Lens. Comme cho ech pourro aller aveuqu chés ch’tis foëre el visite pi leu traduire chés textes in français. Té pinse bin sinon i vont rin comprinte cha va ête incore d’el discrimination ed parlache . Bon ch’el ale ech j'l'o fait courte j’o inne lettre ed motivation à foëre

Traduction

J’ai entendu que 28 entreprises vont signer un engagement contre la discrimination en tous genres. Tu parles si cela bouleversé ! enfin je vais pouvoir décrocher un emploi d’ « Hôtesse » interprète d’accueil au nouveau Louvre de Lens. Comme cela je pourrai accompagner les ch’tis faire une visite et leur traduire les textes en français. Tu penses bien sinon ils ne vont pas comprendre et cela va être de la discrimination par le langage. Bon je vous la fait courte car j’ai une lettre de motivation à faire.

1 commentaire:

Snigdha Shevade a dit…

vous etes tres occupe??? pas de reponse!!! :-( j'attands vos mels et les photos aussi!!! :-)