lundi 4 février 2008

VIF MARIACHE


Ti té i éto point ? mi si ! J’o point dis que j’éto invité ! Comme j’éto certain qui devo point avoir grind monte ? ché vrai in jour comme cha in l’oubli point ? j’o mis el casquette j’o mis min boudrier pis ahoké min timbour pis j’o passé chés portes, comme cha, i mon print pou in garte Républicain . J’o seulmint été imbêté ch’est quint j’o tapé chu min timbour in gueulant vif mariache in j’echtant du riz cuit, ch’eto in rest d’ech nouvio an chinoé . Ech garte du corp qui ch’es j’echté su mi pou em foute par terre( comme ech riz). Faut dire qui m’avote té pris pou un terroriste quint y mon intindu aveuq min parlache . Heuresemint ecqu Borloo i eto lo pou foëre ech l’interprète. j’a eu co ! ch’est quint ech Borlo m'o imbrassé in dijant ti té min coin qu’ech j'o ouvert mes ius

Traduction

Toi tu n’y étais pas ? moi oui ! je n’ai pas dis que j’étais invité ! Comme j’étais certain qui ne devait pas avoir grand monde ? c’est vrai un jour comme cela on l’oubli pas ? J’ai mis la casquette j’ai mis mon boudrier puis accroché mon tambour et j’ai passé les portes ils m’ont sûrement pris pour un garde Républicain . J’ai seulement été embêté c’est quand j’ai frappé sur mon tambour en criant vive le mariage en jetant du riz cuit, c’était un reste du nouvel an chinois. Le garde du corps c’est jeté sur moi pour me coller par terre(comme le riz). Faut dire qu’il m’avait pris pour un terroriste quand il a entendu ma façon de parler. Heureusement que Borloo était la pour faire l’interprète. J’ai eu chaud ! C’est quand Borloo m’a embrassé en me disant toi tu es de mon coin que je me suis réveillé

Aucun commentaire: