jeudi 28 février 2008

cho ch'es tou bin

Ech me su artreuvé seu o mitan ed Juliette ed Nadine ed Corinne Manon Bernadette Agata Isabel Mariana. J ai savo plus douqu’ej devo rahisé alles s’étotent lo bin belles bin rontes pi pour in gars comme mi d’ech Ternoé ech me su sintu artourné . Té pinse alles sétotent bin blonte bin propre j’o eu invi ed les tripotaïl aveuq mes tiotes mains , quint jo tindu mes pachuches i no in panchu qui m’o brailler ed sus quint pouvo point, ecqu’ chalo les machuquer . Ji o dis méme in mollet i m'o répondu même in mollet j'o armis mes mains din mes poques. Ech plus biau din tout cho ch’es qu’em femme alle éto méme point jalousse.

T’edvinero jamais pourquoé tou cha parce que tou chés noms lo ch’es des variétés ed pétotes

In tou ech t’année ONU i’o déclaré 2008 l’année d’el peimme-tierre, din chés pays qui n’ont point grind causse a minger, cho ch’es bin

1 commentaire:

Jean-Louis a dit…

bravo, d'in chti du chud del franche